ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟ ΤΟ 2026? - Η ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΓΙΔΑ?
YouTube transcript, YouTube translate
A quick preview of the first subtitles so you know what the video covers.
Τα κρυπτονομίσματα αξίζουν για το 2026 ή όλο αυτό είναι μια παγίδα για να χώσει και άλλον κόσμο μέσα με σκοπό να πάμε ακόμα χαμηλότερα . Θα τα δούμε όλα βήμα-βήμα με αναλυτικά δεδομένα και κάποια πράγματα που είχαμε πει και στο παρελθόν . Οπότε θα τα ξαναδούμε απ την αρχή . Έχουμε να κάνουμε αρκετό καιρό βίντεο οπότε όποιος θέλει λίγο να στηρίξει το κανάλι για να μπούμε σε ένα ρυθμό πάλι και να κάνουμε και διάφορα θέματα πάνω σε και crypto και Forex και μετοχές . Γενικά ό,τι έχει ενδιαφέρον αυτήν τη χρονική περίοδο . Όποιος θέλει ρίχνε ένα like, μία εγγραφή εδώ πέρα στο προφίλ και πάμε στο βίντεο. Πριν . Πριν ξεκινήσω το βίντεο να τονίσω το τι που είμαι εδώ πέρα είναι η δικιά μου άποψη και πάντα μα πάντα να κάνει την έρευνά σας . Πολύς κόσμος που είναι στα crypto και θα μιλήσουμε περισσότερο για το Bitcoin βλέπουνε αυτά εδώ τα δύο το chart . Έχουμε Bitcoin σε μία θλιβερή κατάσταση απ τις 10/10 που έγινε αυτή η τεράστια απάτη στην αγορά και έχουμε εδώ US 500 να συνεχίζει και να ανεβαίνει . Το θέμα τι γίνεται οι παραδοσιακές αγορές και δούμε ακριβώς το 80% 90% των μετοχών είναι σε μία τέτοια κατάσταση . Ποιο κουβαλάει το χρηματιστήριο οι μετοχές AI . Αν αφαιρούσαμε τις κορυφαίες εταιρείες AI θα είχαμε μια παρόμοια κατάσταση ανάμεσα σε αυτά τα δύο chart . Οπότε όλο αυτό το μπαμ που βλέπουμε στην αγορά των μετοχών και λέμε μα τι γίνεται γιατί γιατί τα κρrypt πάνε έτσι και ο US 500 συνεχίζει να ανεβαίνει . Η απάντηση είναι στο κομμάτι του AI . Τώρα και στα crypto έχουμε AI και είχαμε δει ένα πάρα μα πάρα πολύ καλό bull run το 23 . Ωστόσο σε αυτή τη φάση που βρισκόμαστε είναι στο -96%