CS2 | Cephanelikte 200 Yıldızla Süs Açtım! Bu Sefer İyi Kar Ettik! |Cephanelikten Karambite Bölüm #9
YouTube transcript, YouTube translate
A quick preview of the first subtitles so you know what the video covers.
Herkese merhaba. Hemen şu AK çekilişini halledeyim diye isteğe girdim. Bir kişi kazanacak. Hemen picker random YouTube komut diyorum. Emir V9Z9P. Emir bana Discord üzerinden ulaş. Sana AK buz kaplamalıyı teslim edeyim. Tebrik ederim. Şimdi videoya geçelim. Hepinize merhaba arkadaşlar. Yeni bir video daha hoş geldiniz. Bugün sizlerle birlikte Cephanek'ten karambite serisinin galiba 9. veya 10. bölümünü çekeceğiz. Şimdi güncelleme geldi. Güncelleme geldiği için cephanelik itemlerinin kalkması bekleniyordu ama cephanelik itemlerine bir güncelleme gelmeyince geri dönüşler düştü. Şu an en iyi geri dönüş küçük silah süslerinde ve ben de birazcık küçük silah süsü açmak istiyorum açıkçası. O yüzden başlayalım. Yani arkadaşlar güncelleme geldi. E yeni terminal geldiğinde eski terminal fiyatı düşecek diye düşünüyordum ama tam tersi oldu. Yani eski terminal içindeki skinlerin fiyatı azıcık düşüyor ama terminal neredeyse iki katına çıktı. Şu an en son baktığımda 53 cent falandı. Biz biz 27 cente açıyorduk. Yani çok acayip bir durum. E onun da bir videosu gelecek. Hala daha arbitraj yapmak karlı mı terminallerle diye. Okey. Yani muhtemelen değil şu sıralar. Eee birazcık ucuzladığında ölü el terminali. Onu da alıp deneyeceğiz. Arbitraj yapabiliyor muyuz? Arbitraja uygun mu?